JULPRESENTER

Det är kul att pyssla ihop presenter!
Snögubbesoppan, den vänstra fick jag idén från en pysselgrupp på Facebook. 
 
Ingredienser:
Hett vatten
Chokladpulver
marshmallows
Polkastång
 
Gör så här:
Blanda chokladpulvret med hett vatten
Lägg på marshmallows
Rör om med polkatången
Njut!
 
Jag tyckte det var en mysig present att ge bort så här till jul. 
Till vänster är det en ljuslykta som jag gjort själv. Jag brukar göra sådana. Att få pyssla till jul och även annars under året är något som jag gillar.
 
En av mina bästa vänner har fått denna fina julpresent och vi ville även visa vår bvc sköterska lite uppskattning så hon fick likadant. Av båda var det väldigt uppskattat.
 
Den här veckan har det varit fullt upp, därav lite dålig uppdatering här på bloggen. 
Vi förbereder med mat, handling, städning och så inför julafton som kommer firas här hemma hos oss.
 
 
God morgon!
 
 
 
 

Matilda Berlin

Men guu vad söta! =)

Svar: Tack:)
Marie

2016-12-23 / 09:40:01
URL: http://matildaberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback