KUSINMYS

Igår blev det ett snabbt besök hos kusinerna.
Syrran lade Cesar på en filt på golvet och myste:) Han var vaken och nöjd och "snackade". Erik ville gärna prata och mysa med honom. Jag fick den här bilden av syrran skickad till mig igår och tycker den är så härlig och mysig.
 
De senaste dagarna har vi gjort lite av varje. Sambon har semester i två veckor till. Den här veckan har vi plockat lite blåbär och vi har grejat hemma. Jag har börjat rensa uppfarten på ogräs som behövs göras ibland. Det syns så väl när vi har grusuppfart och när det blir mycket så ser det inte så snyggt ut. Jag har rensat den största delen men har en del kvar att rensa. Stefan har rensat ut gamla målarfärgsburkar som endast tagit plats och varit ivägen. 
Det spelas fotbollscup i Timrå i helgen så vi åkte och kollade på en match igår. De vann matchen och får spela vidare idag.
 
Idag är det regnigt ute så vi får se vad denna dag kommer innehålla.
 
 
God morgon!
 

Dixi Wonderland

Gulligt :)

Svar: Ja visst är det:)
Marie

2016-08-08 / 09:26:50
URL: http://dixiwonderland.com/
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så mysigt :)

Svar: Ja mina syskonbarn är så mysiga:)
Marie

2016-08-08 / 23:16:33
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback