FÖRSTA HOCKEYMATCHEN

Igår blev det hockey.
Vi var där med grannarna. Timrå mötte Björklöven. Timrå vann med 3-2.
VI tog med oss bärselen till Cesar. Jag har inte använt den tidigare. Dels så har vi nyligen köpt den och jag har känt mig osäker i hur jag ska använda den. Med lite sökande på nätet och hjälp från en kompis som burit sina barn i sjalar och sele så kände jag att jag ville prova. Det gick väldigt bra! Han sov i den nästan hela matchen. Han ville ha mat vid 20-tiden men sedan somnade han i den igen. På slutet ville han ligga i famnen i stället.
 
När vi kom hem gjorde vi klar Cesar för natten, fixade i ordning en bricka med en massa gott som ostar, kex och olika korvar och gick in till grannarna för fredagsmys. Vi hade det lika mysigt och trevligt som alltid. Cesar låg i liggdelen till vagnen och sov. 
 
Under dagen igår hade jag besök av Ullrica på förmiddagen. Vi gick en promenad och fikade bullar och drack te när vi kom tillbaka. Cesar somnade i vagnen vid kl 12 och sov till 15.30!!
Det är skönt att han sover bra i vagnen nu. Från början var han inte så förtjust i det men nu går det väldigt bra. Han ligger i den just nu och sover på balkongen. Det blåser verkligen storm ute men han ligger så inbäddad så det är varmt och skönt för honom där.  Han laddar för bus och mys med kusinerna som kommer hit i eftermiddag.
 
 
God förmiddag!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback