ÄNTLIGEN!

Som jag har längtat!
 Igår gav jag mig ut på en cykeltur för första gången på ett år. När jag var gravid kunde jag träna på gymmet till och med vecka 39 vilket jag är glad och stolt över. Cykeln har däremot fått vilat. 
Jag har fått klartecken att börja lite lätt med att cykla igen. Så igår gav jag mig ut på en enkel och lätt tur på 5 km. Det var härligt och kul att komma igång igen.
 
Stefan börjar att jobba idag efter 3 veckors semester. Han har varit mycket ledig i sommar vilket har varit härligt då vi har kunnat njuta av den första tiden med Cesar tillsammans. 
 
Annars i helgen har vi tagit det lugnt. I lördags var vi på kalas där vi firade Stefans syster som har fyllt år och även hennes man firades. Det bjöds på väldigt god mat, kycklingspett, fläskfilè, potatis, sås, sallad och andra goda tillbehör. 
 
Nu vilar Cesar så jag tänkte passa på att göra detsamma.
 
 
God morgon!

Dixi Wonderland

Va roligt! Jag älskar att cykla men min sambo sålde sin cykel så nu har jag ingen att cykla med :(

Svar: Ja det är ju roligare att cykla med sällskap förstås.
Marie

2016-08-22 / 15:11:11
URL: http://dixiwonderland.com/
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Så härligt det låter :). Frihet att cykla :)

Svar: Ja det är det verkligen:)
Marie

2016-08-22 / 21:35:35
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback