KVÄLLSUTFLYKT!

Igår kväll blev det en liten utflykt!
Det är inte den bästa bilden men jag bjuder på den ändå:)
 
Vi tog med oss ostmackor och varm choklad och åkte till Orrsjön. Där finns en fin grillplats med tak. 
När vi kom dit gick vi en sväng till bryggorna innan vi fikade. 
Det var regnigt och småkallt hela dagen igår, så även på kvällen. Men vi hade klätt och varmt och hade med oss ett varmt sittunderlag. Så det var mysigt att fika ute trots vädret.
 
Den här veckan har gått fort. 
I tisdags var jag och simmade för första gången på väldigt länge. Jag behöver tänka på att inte simma vanligt bröstsim nu när jag är gravid och har börjat få små känningar av foglossningen. Så jag använde en armplatta och sparkade med benen i stället. Det fick väldigt bra. Så det kommer jag göra fler gånger.
 
God morgon!

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät ju helt underbart :)

Svar: Ja det var det, trots det dåliga vädret.
Marie

2016-04-07 / 08:46:15
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback