GRAVIDBILDER FRÅN VECKA 28

Under i påskhelgen fotade vi gravidmagen.
Vi åkte till Svartvikskajen och fotade med havet som bakgrund.
Det var roligt att fota med min nya vårjacka som jag köpte på Ullared. Jag tycker så mycket om den och har fått mycket beröm för den under veckan. Tack så mycket för det:)
 
Även den här klänningen köpte jag på Ullared.
Även den har jag fått mycket beröm för. 
 
Magen växer och det kommer vara roligt att titta tillbaka på gravdibilderna om några månader och tänka tillbaka på att det legat en bäbis därinne:)
 
God morgon!
 

corneliaeriksson.blogg.se

Så fint! :)) Det ser mysigt ut.

Ps. Varje gång du kommenterar så står din bloggadress.blogg.sea vilket gör att man kommer till en ogiltig sida och då måste man skriva rätt adress innan man kommer hit :) haha ville bara säga det, så kan du ändra nästa gång du kommenterar någonstans :)

Svar: Tack för informationen:)
Marie

2016-04-03 / 11:52:35
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/
MADDISENJ.SE

Tack tjejen. Hoppas du får en fin start på nya veckan! Vilka fina bilder, så fin mage

Svar: Tack så mycket:)
Marie

2016-04-04 / 11:39:41
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback