VAD HAR JAG GJORT SEN SIST?

Det är några dagar sedan jag bloggade nu.
Tiden har inte riktigt funnits men nu har jag tid:)
I måndags kväll bjöd vi över Örjan på fika. Marianne är utomlands. Stefans föräldrar kom förbi strax innan så vi fikade och hade mysigt alla tillsammans. Vi åt glass, hallon-och lakrits och peccannötkola, mums! Även ett fat med chokladbollar och chokladrutor serverades också.
 
Igår kväll plockade jag blåbär.  
Jag hade hört att det fanns mycket bär i skogen nära oss. Jag brukar plocka på ett annat ställe men det är en bit att åka. Så det var bekvämt att bara kunna gå ett par hundra meter för att vara framme i skogen.
Jag var ute ca 1,5 timme och hittade hur mycket bär som helst! Det är så roligt att plocka när det finns mycket på samma ställe. 
 
Så kvällarna den här veckan har rullat på, så även denna kväll.
Stefan skulle till affären så jag tog cykeln på bilen och cyklade hem från därifrån. Det var nog bland den jobbigaste turen på länge!! Det blåste väldigt mycket och dessutom var jag hungrig så det var inte så kul. Men när jag kom hem hade Stefan gjort två goda mackor åt mig och gjort iordning ett varmt bad. Så den negativa och jobbiga känslan vände snabbt när jag kom hem:)
Jag har tränat hårt de senaste veckorna. Jag har cyklat 5 mil/vecka efter semestern. På fredag har jag nått mitt stora mål med gymträningen...vad det är för mål får ni veta då:)
 
Nu blir det snart Idol.
 
God kväll!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback