HELGEN SOM GÅTT!

Helgen gick fort!
Vi har fyllt den med allt möjligt. 
I lördags städade jag badrummet nere och Stefan satte upp krokar i tvättstugan som inte har blivit av. Det var längesedan vi köpte krokarna men vissa saker blir helt enkelt inte gjorda. Ibland brukar vi göra en lista på saker som inte blir av men som måste göras. Oftast är det små grejer som tar kanske 10 minuter att fixa. Så när det är gjort stryks det från listan. 
På eftermiddagen åkte vi på hockeymatch med grannarna. Det var derby och en härlig stämning. Tyvärr förlorade favoritlaget.
Efter matchen åkte vi och åt middag på ett ställe som jag trodde enbart var en pizzeria men jag blev glatt överraskad både av maten och miljön.
 
igår var vi en sväng på Birsta City. Jag köpte 3 tröjor, Det var erbjudande, ta 3 betala för 2. Så jag var riktigt nöjd med det inköpet. 
På kvällen firade vi Stefans mamma som fyllde år. Det bjöds på god tacos och glass och tårta till efterrätt. 
 
Det var våran helg!
 
God morgon!

Elin

Låter som en härlig helg =)

2015-10-12 / 09:34:24
URL: http://elinbjorkander.com
corneliaeriksson.blogg.se

Vilken härlig helg! Låter som ni hunnit med mycket :)

2015-10-12 / 11:52:33
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback