LÄNGTAR!

Nu är snart julmånaden här!
Jag tycker julen är mysig på många sätt. Det som gjort det extra mysigt senaste två åren är att jag har gjort mycket eget julpyssel. Jag har bland annat gjort egna ljuslyktor som jag gjutit och målat och dekorerat.
Så jag hoppas att samma kreativa lust infinner sig snart så jag kan börja göra lite mysiga lyktor och annat roligt som hör julen till. Det som är lite av min specialitet är dörrkransar som jag verkligen älskar att göra.
 
Jag tycker gärna att det får komma lite snö nu. Jag gillar inte den här årstiden då det är svart ute både morgon och kväll. När snön kommer blir det åtminstone lite ljusare. 
I morse lämnade vi in bilen på verkstaden. Det var en lång bit att köra på motorvägen. Jag tyckte inte det var så kul att köra där kl 6.30 i kolsvarta mörkret men det gick bra ändå. 
Bilen har varit svårstartad i över en vecka. Så det fanns inte så mycket mer att göra än att kolla vad som var fel. Det visade sig att batteriet var dåligt, så som vi misstänkte. Det var tur att det "bara" var det och inte något värre och dyrare. 
 
Nu blir det lite tv.
 
God kväll!
 
 

Linda Mellqvist

Kikar in för att önska en trevlig kväll
Kram Linda

Svar: Tack!
Marie

2015-11-11 / 19:51:11
URL: http://stigintilloss.blogg.se
Elin

Fin! Jag har verkligen längtat till jul, längtar fortfarande =)

Svar: Ja det är mysigt med julen:)
Marie

2015-11-12 / 06:20:31
URL: http://elinbjorkander.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback