BELYSNING!

Igår fixade vi lite belysning!
Detta är en ljuslykta som jag fick i present när jag fyllde år. Stefan kom på i helgen att vi kunde göra en lampa av den genom att sätta dit en sladd. Så det gjorde vi och vi är supernöjd med resultatet. Nu kommer vi använda den mer än vad vi har gjort när vi använt den som en ljuslykta.
 
Den här snögubben gillar jag mycket. Den lyser fint och pryder fönstret i vintermörkret.
 
Detta är Stefans favorit. Den lyser också väldigt fint.
 
I år valde vi att ha en julstjärna i ett av köksfönstren. Vi har ljusstakar i de andra men dettta blev bra.
 
När det gäller andventsljusstaken så brukar jag variera dekorationerna till den. I år har jag lagt stenar i botten och sedan lindat en batteridriven ljusslinga runt ljusen. Det blev väldigt effektfullt och fint. 
 
God morgon!
 
 
 
 

Elin

Fint =)

Svar: Tack:)
Marie

2015-11-30 / 07:43:04
URL: http://elinbjorkander.com
Ronja Flygare

vad fint! :)

Svar: Tack:)
Marie

2015-11-30 / 10:19:15
URL: http://byronja.blogg.se/
Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

mumms

Carina

Så fina ljus saker. Snögubbarna gillar jag skarpt. :D

Svar: Ja de skiner upp mörkret så fint:)
Marie

2015-12-25 / 16:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback