SISTA APRIL!

 
 
 
Igår firade vi valborg!
Det gjorde vi genom att äta 3 rätters middag. Förrätten blev väldigt enkel, lite nachos chips med lite goda dipssåser. 
Däremot varmrätten blev lyxig. Vi har kommit över en fondeugryta som vi ville inviga. Den funkade hur bra som helst. Vi doppade ett gott kött och hade potatisgratäng, en kall dipssås och sallad till. Allt smakade riktigt gott. 
 
Till efterrätt blev det kladdaka!
Kladdig blev den verkligen! Jag hittade ett recept med Maltesers. Den blev lite mustig men smaken och kladdigheten i den var gudomligt god!!
Mina tips när det gäller kladdkaka är att göra den kvällen före och sedan ta fram den ur kylen en lång stund innan servering. Då blir den som godast.
 
Nu laddar vi för en härlig helg!
 
God morgon!
 
 
 
 

Elin

Mums!

Svar: Japp, det var gott.
Marie

2015-05-01 / 09:34:28
URL: http://elinbjorkander.com
Bella

Mysigt :)

Svar: Ja kvällen var mysig med god mat!
Marie

2015-05-01 / 11:00:24
URL: http://rememberthiis.blogg.se
Anonym

Såg gott ut och fina bilder!. Den där kladdkakan kan du väl lägga ut receptet på!. Jag älskar ju kladdkaka!. Önskar er, en skön första Maj kväll!. :D

2015-05-01 / 19:12:29
Carina

Hej! Jag får hoppas allt är bra!. Den där nr 3 anonym var jag som missade mitt namn, det går lite snabbt ibland!. Men som sagt va, jag skulle gärna vilja ha ditt recept på kladdkakan, snälla du!. Ha en jätteskön Onsdagkväll!. Carina

Svar: Jag fixar receptet på kladdkakan åt dig:) Kanske jag kan skicka det på din mail eller liknande?:)
Marie

2015-05-06 / 16:34:39
URL: http://Bluemoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback