CYKELHJÄLM!

Både jag och sambon har hjälm när vi cyklar!
Jag har använt cykel i många år och har alltid använt hjälm.
Stefan köpte en cykel för 1,5 vecka sedan och har också använt hjälm hela tiden. 
Igår ramlade han när han cyklade hem från jobbet. Han cyklade över ett gammalt järnvägsspår som blev väldigt halt av regnet. Cykeln gled undan och han landade på huvudet.
Så det blev  en tur till primärvårdsjouren för att kolla upp det. Han hade tur som hade hjälm. Så det gick bra trots den kraftiga smällen. Han är lite mörbultad i kroppen idag.
 
Så alla ni som cyklar, använd hjälm! 
 
 
God morgon!
 
 

Malin

Ibland kommer vardagen emellan bloggandet men det är lugnt! :) Har varit dålig på att kommentera men jag kikar in här alltid då och då! :) Använder mig av en nikon d3100, inte av nyaste slaget men den funkar för mig! :) Ha en bra dag!

Svar: Va glad jag blir att du kikar in på min blogg:) Jag tittar ofta in på din också:) Jag har några favoriter som jag läser;) Nu tänkte jag sno ihop en sockerkaka. Jag älskar att baka:)
Marie

2015-05-09 / 14:03:10
URL: http://majzans.vimedbarn.se
Carina

Där ser man vad hjälm är viktigt!. Va! skönt att han klarade sig så bra i alla fall!.:)

Svar: Ja han hade tur.
Marie

2015-05-10 / 21:49:59
URL: http://Bluemoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback