SUNDSVALLSBRON!

Idag blev det av!
Ända sedan bron över Sundsvallsfjärden blev klar i december så har jag velat cykla över den. 
Jag tog ju ut cykeln för året förra helgen och i veckan har det inte varit tillfälle men idag gjorde jag det.
Vi tog bilen till norra brofästet, Stefan gick över halva bron och tillbaka och jag cyklade över bron och sedan hem. 
Det blev en tur på totalt 7 km.
När jag kommit över bron så kom jag på att jag ville ha en bild och den skulle jag ju tagit när jag var uppe på bron men det tänkte jag inte på då. 
Så det fick bli en dålig bild på brofästet istället. Jag tänkte att jag framöver ska fota bron med systemkameran. Då får ni se hur bron ser ut. 
 
Jag tycker verkligen om min cykel. Den rullar bra och den kommer upp i fart snabbt när jag trampar. 
 
God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback