SOLUPPGÅNG!

 
 
 
I går morse var himmelen fantastisk!
Jag är morgonpigg så jag var vaken och tittade ut. Solen var på väg upp. Så jag laddade med kameran så att jag hade den nära till hands. När solen går upp så förändras himmelen snabbt så det gäller att vara i startgroparna:)
Jag fångade denna bildfrekvens på soluppgången som jag är mycket nöjd med. Det var helt fantastiska färger och fina mönster på himmelen.
Jag använder mig av kameran Nikon d5000 och objektivet 55-200mm.
 
God morgon!
 

Elin

Vackert!

Svar: Ja soluppgångar är så fint!
Marie

2015-03-08 / 09:17:51
URL: http://ptelin.disciplin.se
Carina

Det är fint på morgonen med ser jag! Vilken soluppgång!.Sista bilden underbart FIN!. :)

Carina

Det är fint på morgonen med ser jag! Vilken soluppgång!.Sista bilden underbart FIN!. :)

Svar: Tack så mycket! Jag är nöjd med bilderna:)
Marie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback