PÅSKBLOMMA

 
 
 
 
Nu är det snart påsk!
Stefan fick tulpaner och denna fina påskblomma igår. Så jag kunde inte låta bli att ta några bilder med macro objektivet. 
BIlder på tulpanerna kommer om någon dag när de blommat ut.
 
Idag har vi hunnit med mycket. Vi tränade på förmiddagen. Stefan gick en lång promenad och jag åkte till gymmet och tränade. Det gick riktigt bra. Jag brukar inte ha någon lust att åka in och träna på helgerna då jag är så mycket på gymmet annars. Men idag kändes det kul att åka dit och det gick riktigt bra med allt det jag gjorde. Så jag är nöjd.
Vi åkte sedan hem och åt lunch och gjorde oss klara för en tur till Birsta. Vi behövde köpa lite grejer till att göra i ordning det elektriska på vinden, vi köpte nya matlådor, en ny bunke att göra pizzasallad och annat i och vi köpte nya muggar som jag tänkte blogga om framöver. 
Sedan åkte vi till Sara och Mange i Matfors och hälsade på. Det var riktigt trevligt och det var längesedan vi var där. 
 
Middag har vi nyss ätit med lite efterrätt och nu blir det ett bad. Det är härligt att bada när det är så här ruggigt väder ute.
 
God kväll!
 
 

Gittan

Vilka fina bilder och så härlig tårtan ser ut med nonstop på. Jag är ute på bloggpromenad och stannade till här, kul att läsa.
Kikar in nån mer gång. Kram.

Svar: Tack för att du tittade in på min blogg! Ha en fortsatt trevlig dag!
Marie

2015-03-30 / 06:50:20
URL: http://gittanstankar.blogg.se
Malin

Vilka fina foton, så fint med lite påskblommor.

Svar: Ja alla påskens färger lyser verkligen upp hemmet tycker jag.
Marie

2015-03-30 / 07:20:54
URL: http://majzans.vimedbarn.se
Elin

Så himla fint!

Svar: Ja påskblommor är så fina tycker jag!
Marie

2015-03-31 / 09:34:07
URL: http://elinbjorkander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback