ÖGONBLICKSBILD

 
Plötsligt stod dom där!
S var iväg en sväng och när han kom hem ropade han på mig och ville jag skulle skynda mig upp på altanen. Då såg vi dessa fina rådjur uppe hos grannarna. Det var många och de stod stilla. Så jag skyndade mig in och hämtade kameran och tog några bilder. Det var roligt att fånga djuren så nära på bild. 
 
Annars den här veckan har det varit jobb och igår morse träning på gymmet och i morgon em blir det träning och fredag morgon. Nu är jag igång bra med att vara på gymmet så det känns bra.
 
Nu kilar vi över till grannarna en sväng.
 
God kväll!
 

Cecilia Johansson

Sööötaa :D

Svar: Ja det var kul att fånga dom på bild.
Marie

2015-03-26 / 11:55:01
URL: http://ibstjejen.blogg.se/
Helen

Vackert!! Så fina de är:)

Svar: Ja rådjur är fina djur.
Marie

2015-03-28 / 22:42:09
Carina

Va! roligt att få se flera så där i ett samhälle.Fina bilder!.

Svar: Ja det var en särskilt ögonblick att fånga dessa fina djur.
Marie

2015-03-29 / 11:41:43
URL: http://Bluemoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback