KVALITETSTID!

Igår hade jag en bra och rolig dag!
Jag hämtade V, min äldsta systerson kl 11 för att åka till Himlabadet. Vi har tänkt det länge men inte fått till en dag som passat för oss båda. Men nu blev det av.
Vi busade och lekte i badet, åkte vattenrutchkanor där man åker på ringar, vi var i multibassängen där de har en lekö där man tävlar mot varandra. Vi simmade ut och i strömmen och bubblade i bubbelpoolen. Vi åt lunch som vi hade med oss och vi åt glass till eftermiddagsfika. 
Vi hade det superkul och supermysigt under hela dagen. 
Jag tycker det är roligt att det finns ett äventyrsbad i stan. Jag vet när det här byggdes att det var mycket skriverier om att det blev dyrt osv och det kan jag hålla med om. Men jag har ändå alltid varit positiv att detta bad finns.
 
Här är en trött men mycket nöjd kille efter en dag på badet. 
 
 
 
Vi avslutade dagen med middag på Olerys.
Då följde S också med. Jag åt en club sandwish och S och V åt Boston celtic, en lyxigare hamburgetallrik. 
Vi slog även till på en förrätt, nachos med salsa, guacamole och ost. Allt smakade verkligen supergott!!
 
Det blev mellos mys hos syrran.
Vi skjutsade hem V och vi stannade där och såg melodifestivalen. E var det full fart på. Han hade varit på drakborgen med en kompis och hade sovit två timmar i soffan på em. Så han var pigg när vi kom. 
 
 
Det dukades fram lite gott också!
Jag har fastnat för denna nya smak, marabou Japp. Det är min nya favorit. Riktigt god är den. 
 
Jag är mycket nöjd med dagen då jag fått tilbringa den med min äldsta, älskade syserson!
 
Jag har inte fotat dom bästa bilderna idag med mobilen men det bjuder jag på:)
 
God morgon!
 
 
 
 
 
 
 

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät som en riktigt härlig dag :)

Svar: Ja det var en bra lördag:)
Marie

2015-03-08 / 16:01:26
URL: http://spontan.blogg.se
Johanna

mysig dag :)

Svar: Ja det var det:)
Marie

2015-03-08 / 16:16:51
URL: http://jjohannaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback