TILL SOMMARENS FIKASTUNDER!

 
 
 
 
Förra helgen laddade jag frysen!
Alla bakverk var slut så jag tyckte det vara lika bra att ladda ordentligt inför sommaren. Det blev havreflarn med chokladkräm emellan, klassiska chokladbollar, hallon- och kokosrutor, chokladrutor och till sist sockerkaka. 
Jag bjöd på detta när jag hade kalas i söndags och allt var väldigt poplärt:)
 
God kväll!
 

maaliinmaaria.se

svar: Nja, det har varit mest dåligt väder hela långkedigheten, men det blir väl bättre väder i juli månad :) Ah okej, skönt :)

2015-06-24 / 08:05:45
URL: http://maaliinmaaria.se/
Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare

Åh så smarrigt!

Tack för din kommentar, ska absolut testa det. Kramis!

2015-06-24 / 16:26:08
URL: http://kohlers.se
Carina

Ser så inbjudande gott ut!. Ja! det är väldigt bra att baka en hel del på en gång och fylla frysen med då har man ju ett tag!. Så man kan njuta av de fina dagarna!. Ha det så bra!. :D

Svar: Ja jag älskar ju att baka. Jag köper aldrig fikabröd nu för tiden:) Det är så mycket roligare att kunna bjuda på hembakat:)
Marie

2015-06-25 / 12:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback