SORGSNA HÄNDELSER!

Jag läser ofta nyhetssidor!
Den här helgen har det hänt några ragiska händelser. 
De hittade Lisa Blom som varit försvunnen, död i fredags kväll. 
En 2-årig pojke blev överkörd av glassbilen i Årsunda och avled av sina skador. 
En ung kvinna i Stockholm blev i natt påkörd av en taxi och avled skadorna.
Alla dessa händelser känns så tragiska! Alla tankar går till anhöriga och vänner till de personer som tragiskt har gått bort.
 
Allas vår Magnus Härenstam gick bort igår. Jag har mest minnen av honom från "Fem myror är fler än fyra elefanter" och Jeoapardy.  Han spelade ju även en roll i Sällskapsresan.
 
Mitt i allt så har det även stått mycket om det fina prinsbröllopet igår och det känns bra att allt det tragiska varvas med något så fint.
 
Idag har jag tränat ett mycket bra pass på gymmet i förmiddags. Det var riktigt kul idag. Jag har bakat bullar och kärleksmums. 
Jag har städat lite och varit ute och cyklat en kort tur ikväll. 
 
Nu väntar jag på att Stefan snart ska komma hem.
 
God kväll!
 
 
 
 

Life of Johanna

Ja usch mycket hemskt, vi hade en tjej i vår stad med som försvann och som hittades död :(

Ja jag gillar med detaljer, det gör liksom det där lilla extra :)

Svar: Oj då, så tragiskt! Ja att piffa till dukningen med fina färger och dekorationer gör verkligen mycket!
Marie

2015-06-15 / 11:08:42
URL: http://lifeofjohanna.se
Carina

Det känns inte bra!...när unga människor mister livet!. Prinsbröllopet var fantastiskt fint!. Man hinner en del på helgen och vädret var bra!. :)

Svar: Ja det var mycket sorgligt som hände i helgen. Men mitt i allt fick man glädjas åt ett fint prinsbröllop och nu åt en liten nyfödd prins:)
Marie

2015-06-15 / 17:21:33
URL: http://Bluemoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback