MIN FÖDELSEDAG!

 
Igår blev man ett år äldre!
Jag blev firad av Stefan på morgonen, väldigt tidigt, 03.03! Men det är ju tanken som räknas:)
Jag fick ett presentkort på Sköna Under så att jag kan köpa mig en ny bikini. Jag fick även dessa fina trädgårdsredskap så att jag kan hålla rent och snyggt i mitt jordgubbsland:) 
 
Jag började jobba kl 7.45. Jag tog mig ut på en kort cykeltur innan dess, 5 km blev det. Jag slutade kl 16 och då gav jag mig också iväg på cykeln. Jag mötte upp Stefan vid Sundsvallsbrons norra brofäste. Han hade cyklat från jobbet och där möttes vi för att göra sällskap hemåt igen.
 
Jag önskade att äta middag på Galtströms Cafè.
Så blev det. Vi bokade bord när vi kom hem till kl 19. Vi åt förrätt hemma, nachos i ugn med riven ost och såser.
Galström är en mysig restaurang. De har bytt ägare men menyn var ungefär den samma och deras berömda pasta har de kvar så den fick det bli för oss båda:) 
Vi var väldigt mätta när vi åkte därifrån men gott var det!
 
Vi åkte sedan hem och myste.
 
Jag är nöjd med min 34:e födelsedag!
 
God morgon!
 
 

Junitjej

Grattis i efterskott!

Svar: Tack!
Marie

2015-06-15 / 06:54:07
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback