MIDDAGSBJUDNING!

 
Igår hade vi middagsgäster!
Vi bjöd våra vänner Ulrika och Patrik på fondeu. Det var så varmt och soligt att vi kunde sitta ute på altanen och äta. 
De hade med sig den här fina blomman, Tack så mycket säger vi!
 
Vi kunde sitta ute länge, så varmt och härligt var det. 
Det var första middagen vi åt på altanen för i år så det kändes kul att det blev så fint väder just igår.
 
 
Jag gjorde en efterätt som jag inte provat förut.
Den bestod av digestive kex i botten, sedan en hemmagjord vaniljkräm, hallon och blåbär och sedan choklad uppepå. 
När jag förbredde den ville jag provsmaka efter jag aldrig gjort den förut, den var gudomligt god!
Den blev minst lika god när vi serverade den till våra gäster också!
Det här med bakning och efterrätter, det är min grej det:)
 
Efter ett tag blev det kallt på altanen så vi gick in. 
 
Tack för en mycket trevlig kväll säger vi!
 
God morgon!
 
 
 

Life of Johanna

Lät som en trevlig kväll! :) och härligt när man kan sitta ute

Svar: Ja då är det sommar på riktigt när middagarna kan flyttas ut till altanen.
Marie

2015-06-06 / 09:35:19
URL: http://lifeofjohanna.se
Linda

vilka härliga bilder.

Svar: Tack!
Marie

2015-06-08 / 19:03:20
URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback