SOL OCH BAD!

Igår var det en härlig dag!
Första dagen på en lång ledighet fyllde vi med sol och bad. 
Det blåste en del men det var riktigt varmt i vattnet och solen värmde och brände.
Att få inleda semestern med en så härlig dag som det var igår kändes riktigt bra!
Stefan cyklade ut dit igår, 2,6 mil. Jag tog bilen och stannade och köpte sallad till lunch åt oss. 
När vi skulle hem cyklade vi båda två hela vägen. Stefans syster som också var där med sin familj körde hem våran bil. 
När vi kom hem slappade vi solen, tog det lugnt och gjorde oss sedan klar och åkte in till stan för att äta middag. Vi åt på E-street. De har så bra mat där. Jag åt en flankstek med potatisgratäng och pepparsås. Köttet var så väldigt gott! Allt var gott! Stefan åt hamburgare.
 
Vi gick sedan ett varv i hamnen. Det var mycket aktiviteter där igår, hamnyran och SM-veckan som pågått hela veckan. Så det var mycket folk i rörelse. 
 
Sedan åkte vi hem och myste på altanen. 
 
En väldigt härlig och mysig dag hade vi!
 
God morgon!
 
 

Carina

Det där lät verkligen som en härlig semesterdag!. Maten förstår jag smakade bra efter badet. Ha nu en trevlig Måndag!. :D

2015-07-06 / 12:44:26
JUNITJEJ

Det ser gott ut!

Svar: Ja frukosten smakade riktigt gott!
Marie

2015-07-07 / 15:47:16
URL: http://www.junitjejen.se
I mitt huvud

Vilken mysig dag! Och vad mycket fisk de fick!!

Svar: Ja detta har blivit ett populärt fiskeställe.
Marie

2015-07-07 / 16:05:02
URL: http://www.imitthuvud.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback