1 ÅR HAR GÅTT!

 
 
Idag är det 1 år sedan min farfar begravdes!
Därför passar det bra att jag idag lägger ut bilder på besöket vi gjorde på minneslunden förra veckan när vi var på semester. Vi passade på att åka förbi där när vi ändå hade vägarna förbi. 
Jag har aldrig varit till den minneslunden tidigare. Den var väldigt fin med en damm och väldigt fint ordnat med en plats där man kunde sätta ner blommor och små fina gångar omringade platsen. Det fanns flera bänkar där man kunde sitta för en stund av eftertanke.
 
Jag tycker de minneslundar som jag besökt är speciell på något sätt. 
Den här minneslunden kommer ju alltid vara speciell på sitt sätt men det jag tyckte var fint ordnat här var att det fanns ett ställe där man kunde sätta sitt gravljus som blir skyddad från regn och andra typer av väder. 
 
Den här dagen lyste solen precis när jag satte ner rosen. 
 
Att 1 år kan gå så snabbt.
 
Älskade farfar!
 
 

N

Åren bara springer förbi, 3 år sedan min farfar gick bort..

Svar: Ja tiden går så fort.
Marie

2015-07-22 / 13:49:21
URL: http://nouw.com/nathaliemaria
Life of Johanna

Fin minneslund :) Är med dålig på besöka, men det är mest för saknaden blir så påtalig när man är där :(

Svar: Ja saknaden blir starkare då:( men att besöka minneslunden ger en särskild stund till eftertanke<3
Marie

2015-07-22 / 19:24:06
URL: http://lifeofjohanna.se
Siri |Diabitfit|

Fin minneslund. Tiden går verkligen fort, lite väl fort ibland.

Svar: Ja vart tar tiden vägen...
Marie

2015-07-23 / 11:46:19
URL: http://sirinilsson.se/
Carina

Ja! tiden går fort!men i minnet,de finns så levande!. Det var bra ordnat där, sånt andas omtanke!. :D

Svar: Ja det gör det<3
Marie

2015-07-24 / 18:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback