NYÅRSDUKNING!


 
Igår hade vi Nyårfest!
Jag fick i uppdrag att göra dukningen. 15 härliga personer var bjudna att komma och fira Nyår med oss. Så det var bara att sätta igång att fundera ut hur jag ville ha det. Ett vuxenbord och ett barnbord skulle bli extra fina.
Jag valde att ha färgerna rosa, vitt och silver som tema.
Jag valde att göra en extrafin servettvikning och den är jag verkligen supernöjd med. 
 
Så här blev dukningen till vuxenbordet....
 
...och så här blev barnbordet. Jag köpte rosa pärldekorationer som passade perfekt till de färger jag valt att ha till dukningen.
 
 
Jag köpte små söta silverfärgade ljuslyktor på Ica Maxi som fick pryda bordet.
 
Det här ljuset fick vi i julklapp. Det passade perfekt till den här dukningen.
 
Barnbordet fick den här ljuslyktan som dekoration. 
 
Jag är mycket nöjd med dukningen, både i sin helhet och detaljerna som servett vikning och dekorationer.
 
God kväll!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Carina

Fin dukning...härliga färger!...Snyggt!. :D

Svar: Tack.
Marie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback