EFTERMIDDAGSSOL

Igår gick jag från jobbet till gymmet!
När jag kom ut från jobbet så låg solen på så fint mot träden. Så när jag närmade mig Sidsjön tog jag en liten extra sväng för att ta en bild på det vackra vinterland som utspelade sig där. 
Det tog lite längre tid att gå ner till gymmet än vad jag hade trott. Vägen är ganska dryg att gå även om det endast är nedför och raksträckor hela vägen. 
Jag brukar cykla 20 minuter på cykeln som uppvärmning men eftersom jag var ganska uppvärmd efter promenaden så blev det 15 minuter cykling och sedan mitt program som jag brukar köra.
Stefan hämtade mig där när han slutat jobbet.
 
Nu är det dags att dra igång den här dagen.
 
God morgon!

MADDISENJ.SE

Vilken vacker bild!

Svar: Tack så mycket!
Marie

2015-01-28 / 11:15:30
URL: http://maddisenj.se
mamma mindy

Det är så vackert när solen tittar fram när snön ligger så vacker på marken..Så fin bild.kram

Svar: Ja det var väldigt vackert!
Marie

2015-01-28 / 11:18:28
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback