VINTERDAG I HASSELA!

Idag har vi varit på en utflykt!
Vi packade med oss mackor, varm choklad och lite annat smått och gott och åkte ner till Hassela. Vi har varit där en gång förut och då bodde vi på hotellet en natt. 
 
Vi hittade en solig plats är vi njöt av utsikten utöver slalombacken.
 
 
 
En häst med släde gick förbi oss. De som ville fick åka en tur för en liten penning. 
 
 
 
Vi gick runt på området uppe vid backarna och det var härligt att titta upp mot alla skidåkare och att gå runt där i vintersolen var riktigt mysigt.
När vi ätit lunchbuffèn i restaurangen så gick vi en promenad runt campingen. Det mysigt med husvagn. Vi campade mycket i Hassela när jag var liten. Jag och Stefan har bott i husvagn på campingen i Ullared en vecka för några somrar sedan. Då hyrde vi husvagnen på plats där. Det var praktiskt och bra.
 
Vi gick sedan tillbaka upp till hotellområdet och satte oss i solen. Vi mumsade på lite gott fika vi hade med oss och jag slog upp en tidning som jag köpte på vägen dit. 
 
Vid 15-tiden packade vi ihop och åkte hemåt. 
Vi är riktigt nöjda med dagen. Det var härligt att komma bort och bara vara i några timmar och njuta av det härliga vintervädret.
 
Kvällen komme också bli bra. 
 
God eftermiddag!
 
 
 
 
 

Johanna

så fin häst!

Svar: Ja den var riktigt fin i tecken och färger.
Marie

2015-02-28 / 23:39:55
URL: http://jjohannaandersson.blogg.se
Amanda Jona [SPONTAN]

Härliga bilder :)

Svar: Tack:)
Marie

2015-03-01 / 20:21:35
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback