SHOPPING!

Igår var jag på stan med en kompis!
Vi hade det supermysigt! Först kollade vi in bokrean. Jag hittade lite härliga receptböcker om bakning och jag kunde inte låta bli att köpa den här. Jag har bakat efter några recept av Pernilla Wahlgren och tycker dom är bra så det fick bli en sån:)
Vi gick även in på body shop där jag köpte en grej jag behövde men bild på det kommer senare. 
Vi avslutade rundan på stan med fika på expresso house. Jag hade aldrig varit där tidigare men det var riktigt trevligt och mysigt café. 

Jag hade en mycket trevlig kväll!

Nu är det helg!



Christian Brandin

Låter härligt :)

Svar: Ja det var det verkligen.
Marie

2015-02-27 / 17:38:07
URL: http://endagitaget.blo.gg/
Carina

Det är roligt med rea!!!. Åh!...det där är en bok man verkligen behöver. Det ska jag ok köpa mej, en sådan bok! :)

Svar: Gör det:) Jag tänkte kolla igenom den i helgen för att få lite bakinspiration:)
Marie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback