ANDRA ADVENT

Idag är det andra advent.
Även om det inte finns så mycket snö ute, som jag ändå hade önskat så här nära jul för att komma in i den riktiga julstämningen så försöker jag/vi göra fint och stämningsfullt inne i stället. 
Igår var vi bjudna på middag hos mamma och pappa. Systers familj var också där. Stefan fick en fin julblomma med fina juldekorationer. Han fick den som tack för att han fixat vingarna till mamma och pappas väderkvarn som de har i stugan. 
De små lysande julfigurerna fick vi i små söta paket, tack så mycket säger vi!
Tack för en trevlig kväll och mycket god mat!
 
Idag har vi grejat lite i garaget. Jag har börjat tvätta min cykel så att den är ren och fin tills jag använder den igen. 
En promenad i halkan har jag också hunnit med. 
 
Nu blir det tv.
 
God kväll!
 
 

MADDISENJ.SE

Skulle inte sitta fel med lite snö och kyla för jag har väldigt svårt att komma i julstämning i år.

2015-12-07 / 20:56:45
URL: http://maddisenj.se
corneliaeriksson.blogg.se

Mysiga bilder! Härliga advent :)

2015-12-07 / 21:46:30
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/
Carina

Jättefina bilder!. :D

Svar: Tack:)
Marie

2015-12-25 / 16:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback