8 ÅR!

Igår firade jag och sambon åtta år tillsammans!
När vi kom hem och jag gjort mig i ordning efter promenaden fick jag en fin bukett med röda rosor och två trisslotter. Buketten är verkligen vacker och det blev så fint med lite levande blommor på bordet.
Jag gav tre rosor och lotter till honom.
 
Det blev middag på restaurang.
Vi åkte in till stan och åt på Stekhuset. Vi åt filè toscana, två köttbitar med goda såser och pommes frites. Vi beställde även vilöksbröd. Allt smakade väldigt gott. 
Innan vi åkte hem gick vi en sväng på stan och avslutade med att köpa med lite efterätt hem. 
 
Så det var en mysigt firande på alla sätt och vis.
 
Nu har jag julledigt några dagar. Det känns väldigt bra. 
 
God eftermiddag!
 
 

Cassandra Haraldsson

Så gott det ser ut!

Svar: Det smakade också väldigt gott.
Marie

2015-12-22 / 17:49:32
URL: http://sensor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback