VECKOSLUTET!

 
 
Lite av varje har vi gjort senaste dagarna!
I torsdags var det bra väder. På kvällen åkte vi till vårt badställe med Stefans syster och hennes familj. Vi grillade hamburgare, badade och hade supertrevligt. Jag hade haft med mig kladdkaka med grädde till jobbet. Det blev så mycket kvar så vi smaskade på den till efterrrätt, även jordgubbar hade vi till.
Det var inte så varmt i vattnet men skönt med ett dopp. Jag cyklade en bit dit vi skulle så hämtade Stefan upp mig när jag hade cyklat ca 1,5 mil. Så att det var kallt i vattnet gjorde inte så mycket för det var skönt att få bada då efter den varma cykelturen.
 
Igår kväll åt vi på Sundsvalls curryhouse, en trevlig avslutning på veckan.
 
Jag har uppnått mitt mål med träningen den här veckan. 3 pass på gymmet och 5 mil på cykeln. Det fattas 2 km men det fixar jag i morgon:)
 
Nu väntar vi in mina älskade syskonbarn som ska vara här med oss till i morgon. Det är så mysigt att ha dom här och V älskar att sova här. 
 
Nästa inlägg blir nog i morgon kväll.
 
God eftermiddag!
 
 

✫ Fru Eriksson

Waooo,så ljuvliga foton ♡ ...
Ha det så gott!

Svar: Tack det samma!
Marie

2015-08-08 / 13:40:25
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
carina

Fina bilder!.Ser härligt ut!. :D

2015-08-08 / 17:19:33
MATILDA ROSQVIST

Åh så gott :D

2015-08-09 / 18:43:20
URL: http://matildays.se
Carina

Härliga bilder!. Det såg gott ut det ni åt!. Ha det så himla bra!. :D

Svar: Ja det smakade riktigt gott:)
Marie

2015-08-10 / 19:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback