JULEN VARA ÄN TILL PÅSKA!

Nu har den hängt länge nog!
För några veckor sedan upptäckte våra kära grannar att vi glömt att ta ner julkransen på dörren. Jag har tänkt att jag skulle ha tagit ner den men det har inte blivit av. Jag tänkte ta ner den förra helgen men det blev inte heller. 
Under veckan som varit har jag upptäckt allt barr som ligger på mattan innanför dörren och på dörrmattan nedanför. 
Men idag SKA den ner, så det så! 
"Julen vara än till påska......":)
 
God morgon!
 

Mathilda Augustsson

Haha, alltid glömmer man något! Glad påsk :D

Svar: Glad Påsk!
Marie

Amanda Jona [SPONTAN]

Haha!

Svar: Ja jag håller med om att det var lite kul:)
Marie

2015-04-04 / 11:33:41
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback