E STREET!

 
 
 
Igår åt jag på E Street med en kompis!
Jag bokade i onsdags och från då såg jag fram emot den här middagen så mycket och att få umgås och surra lite med en god vän. 
Jag har hört mycket bra om maten på E street och det stämde verkligen! Till förrätt blev det vitlöksbröd med tzatziki, till varmrätt tog jag lamm med potatisgratäng och pepparsås och till efterrätt varm blåbärspaj med vaniljsås. Allt var verkligen supergott och mycket mat till alla tre rätterna. Så vi var så mätta när vi gick därifrån.
Men vi hade supertrevligt. Vi pratade om allt möjligt och njöt av den goda maten. 
 
Tack för en mycket trevlig kväll!
 
God kväll!
 

Bella

gott!

2015-04-25 / 23:08:54
URL: http://rememberthiis.blogg.se
Moa

Hej! Vilken fin blogg du har :) Jag är ny i bloggvärlden och skulle uppskatta om du kikade in på min blogg och berättade vad du tycker!
Kram

Svar: Tack så mycket:)
Marie

2015-04-26 / 23:18:10
URL: http://www.nouw.com/niilssons

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback