SÖNDAGEN!

 
I söndags var det en mysdag!
På förmiddagen träffade jag Ullrica på Birsta där vi kollade runt efter en var sin väska. Jag var ute efter en ny nu när jag snart ska ge mig ut och resa några dagar.
Jag hittade en som jag blev nöjd med. 
Vi fikade även på Waynes coffe. Vi delade på en muffins och jag drack varm choklad till, mums!
 
Det blev lite målning av plankor till staketet på eftermiddagen, en cykeltur och några maskiner tvätt. 
På kvällen var vi på Mingpalace och åt med Stefans familj. Det var riktigt gott. Deras efterrätt med friterad banan och glass är riktigt god!
 
Nu är en ny vecka igång. Igår tog jag cykeln på bilen till jobbet och cyklade hem. Det börjar bli riktigt höstkallt vissa dagar nu, igår var en sådan dag. 
Vi lagade torsk med äggsås till middag igår. Det blev riktigt gott. Jag har inte gjort det så många gånger men jag blev riktigt nöjd med såsen.
 
Regnet öser ner utanför fönstret.
 
God morgon!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback