HELGEN!

Helgen har gått väldigt fort!
V kom till oss igår kväll och ville sova över. Han ville inte vara i slalombacken och röja utan ville hellre vara hos oss:) Så det fick han förstås vara:)
Vi spelade tv-spel igår kväll och såg på tv och myste, åt tacos och hade skoj.
I dag åkte vi till Birsta en snabb sväng. Vi behövde köpa mer skruv till staketet ute och jag behövde några tröjor till resan. 
När vi kom hem hjälpte V till att skruva plankor och det var han riktigt duktig på. 
Mamma och pappa kom vid 13-tiden. Vi grillade korv, surrade och fikade. 
 
På eftermiddagen har jag cyklat en tur i regnet. Det regnade inte när jag cyklade iväg men när jag kommit halvvägs så började det regna riktigt mycket. Så jag var välidgt blöt när jag kom hem. 
 
Jag har packat för fullt ikväll så jag är nästan klar. Det som är kvar är saker som jag inte kan packa förrän i morgon.
 
Igår bakade jag ju tårtan på förmiddagen till kalaset på eftermiddagen. När vi kom hem så blev det en kort cykeltur.
 
Vi vill passa på att tacka för all hjälp vi fått i helgen. Igår var pappa här och hjälpte till med staketet och idag har Stefans pappa varit här och hjälpt oss med en grej på vinden. 
All hjälp vi får med olika saker betyder så mycket! Tack!
 
God kväll!
 

ɑ n n i k ɑ

SV: tackar så mycket :)

2014-10-14 / 09:20:44
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback