SKÄRSÄTTSBERGET!

 
Idag har vi varit på skattjakt!
Jag fick tips om ett ställe där det skulle ligga flera skatter i skogen som ledde upp till ett fin grillplats.
Så vi packade lunchen och åkte ut mot Skärsätt. Vi parkerade bilen och gick i skogen upp mot berget.
Vi hittade några av skatterna medan några var ganska kluriga.
När vi kom upp till berget möttes vi av ett väldigt fint ställe och fin utsikt som ni kan se på bilderna ovan.
 
 
Det fanns bord att sitta vid, en grillkåta med bra grill och ved fanns det. Vi chansade på att det fanns så vi hade tur.
Det fanns även en stuga med bord och grill och så.
Vi grillade hamburgare som vi hade med oss och njöt av solen en stund innan vi begav oss ner från berget.
 
Vi är nöjda med att vi hittat ytterligare en bra grillplats.
 
Annars idag har jag gått med trimmern. Det behövdes. Gräset var väldigt långt på vissa ställen där vi inte kommer åt med gräsklipparen.
 
Jag har 3 dagars ledigt framför mig, 4 med idag:)
 
God kväll!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback