SHOPPING!

 
I tisdags blev det shopping!
Jag träffade Stefans syster och systerdotter på Birsta efter jobbet. Jag var ute efter vårskor och vårjacka.
Jag köpte dessa fina skor, jättsköna sandaler. När jag kom hem såg jag att de hade namnet Sköna Marie.
Det blev även ett par vita vårskor. Jag köpte även en jeansjacka som jag aldrig har haft förut. Men den var riktigt skön och jag tror att jag kommer få mycket användning för den.
Så jag var riktigt nöjd med kvällen.
 
Annars den här veckan har det varit några sena kvällar på jobbet. Ikväll när vi ätit middag gjorde vi ett ryck med att plocka undan både uppe och nere och vi har även tvättat en maskin.
 
Lite träning har jag även hunnit med den här veckan.
 
God kväll!
 

Anonym

Jättefina skor! Vill också ha :)) Har köpt liknande i samma märke 2 år på rad och det är supersköna!!

2014-05-09 / 06:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback