LÖRDAG OCH SÖNDAG!

 
Helgen har gått fort!
Men vi har hunnit med en del. 
I lördags tog jag det lugnt på förmiddagen medan Stefan var ute och tränade.
Vi var bjudna på lunch i Forsa så jag tog cykeln dit. Det var kanonbra väder så vi solade, umgicks med Stefans systers familj som åkte till Legoland igår och så åt vi goda, grillade hamburgare.
Det blev middag i Galtström på kvällen. Det är riktigt mysigt där och god mat. Jag åt den klassiska oxfilè pastan.
Så det blev härlig lördag då vi tog vara på det fina vädret och på olika sätt.
 
Igår städade vi övervåningen och gjorde ren ugnen som verkligen behövde en städning.
Efter lunch åkte vi till Birsta för att köpa några grejer. Jag gjorde ett väldigt bra fynd på en tröja. Jag återkommer om det ikväll...
Vi införskaffade oss i luftavfuktare till källaren. Nu när det blivit varmt ute så blir det lite fuktigt där nere som det blir i alla källare på sommaren.
Vi tog oss en motionsrunda igår kväll mellan regnskurarna. Det kom inte en droppe regn under den halvtimmen vi var ute.
 
Den här veckan är det kortvecka, skönt!
 
God morgon!
 

GoForFit

Mums! :)

2014-05-26 / 09:07:38
URL: http://goforfit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback