DANCEWORLD

 
Igår var vi på dansuppvisning!
V har varit med i dansskolan Danceworld under året och hade avslutning i Tonhallen igår. Det var många åldergrupper med, alltfrån 3 år och uppåt. De var riktigt duktiga och de allra minsta gjorde det jättebra. Jag tyckte alla dansare som var med var duktiga.
V:s grupp hade temat bilförare. Det var yrkestema på alla dansare. Den nedersta bilden är på en grupp reseledare. Jag gillade de stora paraplyna längst bak för att de var så stora och så fint dekorerade.
Det var en mycket bra uppvisning vi var på!
 
När vi kom hem igår gick vi över till grannen och såg på Melodifestivalen. Vi hade det mycket trevligt. Tack våra bästa grannar för en trevlig kväll!
 
Idag har jag tränat hårt. Jag åkte in till gymmet och tränade en timme där. Jag tog med cykeln på cykelstället och cyklade hem när jag tränat klart. Jag har inte tränat ordentligt på några dagar så det var dags nu.
 
Det var den här helgen det. Nu laddar jag för en intensiv och bra vecka.
 
God kväll!
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback