UTFLYKT!

Idag blev det utfklykt till Södra berget!
Stefans syster och syskonbarn och mamma och pappa var också med. Vi gick till det ställe där jag och Stefan brukar vara.
Det var riktigt härligt väder, solen sken och det var inte alls särskilt kallt i luften heller.
Vi grillade hamburgare och vi hade många goda tillbehör till så som ketchup, senap, rostad lök, sallad och ost.
Det smakade riktigt gott ute. Vi fikade även gott fika och kollade lite på utsikten.
 
Stefans systerson kom och sa till oss att han sett en orm. Vi tog det inte på så stort allvar men han var helt övertygad om att det var en orm. Vi följde med och tittade och mycket riktigt så var det en huggorm!!
Som tur var, var den inte så stor och låg stilla så jag gick och hämtade kameran för att kunna dokumentera detta för mig obehagliga djur.
 
När vi ätit och fikat gott gick vi tillbaka till bilen och på vägen tog vi en geocaching. Det tyckte barnen var roligt. Det låg även en uppe vid hotellet som vi tog.
 
Vi hade en riktigt mysig dag på Södra. Tack för sällskapet säger vi! (jag tackar inte ormen för sällskapet)!!
 
ikväll har grannarna varit här och fikat.
 
Nu är helgen snart slut.
 
God natt!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback