SOLIGA SÖNDAG

Idag har vi haft en mysig dag!
Jag, Stefan och mamma och pappa åkte upp till Södra berget och gjorde lunch över öppen eld vid en liten stuga där vi brukar vara och grilla. Den här gången stod det gräddstuvad pytt i panna med rödbetor på menyn.
Jag provade att ta några svartvita bilder också.

Det är ganska svårt att få till bra, svartvita bilder men med lite träning så kanske jag lyckas med det också.
 
Vi stekte maten på murikan som vi börjat använda mer och mer nu sista tiden.
Solen sken på oss och det var stundvis riktigt skönt i solen.
Det var nollgradigt så jag var lite frusen när vi kom hem, trots att jag hade mycket kläder på mig.
 
Under eftermiddagen har det blivit lite matlagning. Vi har gjort iordning biffar till middagen i morgon och vi förberedde även dagens middag som blev potatisgratäng, fläskfilè och sås och vi gjorde även en morotsgratäng som vi inte gjort förut. Det blev gott.
 
I förmiddags hann jag även med ett pass i gymmet. Jag brukar inte träna på helgerna men det gick ganska bra.
 
God kväll!
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback