ÄLSKAR ATT BAKA!

Den här passar mig perfekt!

Jag/vi fick den av Patrik och Ullrica i fredags när de var här på middag.
Jag har kollat i den under helgen och det finns mycket smarrigt att ta mig an nu i sommar!
 
Jag har bakat två bakverk den här helgen. Det är "bikupan"tårtan till E och nationaldagsbakelsen till efterrätt i fredags.
Jag är riktigt nöjd med båda. Jag blev riktigt nöjd med både smak och dekoration på tårtan och bakelsen för att jag aldrig hade bakat den tidigare och resultatet blev superbra!
 
Som pricken över iet så har jag nyss sett finalen av Hela kändissverige bakar. Jag tycker verkligen om det programmet. Jag missade avsnittet i fredags så det tänkte jag se någon kväll i veckan.
 
Igår åkte vi och hämtade Stefans föräldrar på Midlanda efter en veckas semester på Mallorca.
Jag tog mig en cykeltur på en cykel som jag lånat som jag kanske ska köpa.
Kvällen blev lugn. Vi åkte och tog några skatter men annars blev det lugnt.
 
Idag har vi varit en sväng på Birsta. Vi köpte några saker, skottkärra, nyckelplattor och strumpor.
Vi har även fixat lite ute. Jag har gått med trimmern runt trädgården.
 
Nu laddar jag för 5 dagars arbetsvecka.
 
God kväll!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback