GRÖNA LUND!

Vi kom till hotellet i Stockholm där vi överraskade barnen!
Ingen av dom visste att vi skulle komma dit. Vi knackade på deras hotellrum, öppnade dörren och såg väldigt förvånad ut. Han frågade vad vi skulle göra där och då frågade jag om vi fick gå på Gröna Lund med dom:)
Vi kom dit till kl 10 och åkte tillbaka till hotellet vid 22-tiden.
E hade inte åkt så mycket karuseller innan men han tyckte att de flesta karusellerna var roliga, framför allt kaffekopparna och tåget.
V åkte de större attrackationerna. Han ville åka allt hela tiden:) Det är ofta ganska långa köer men vi åkte ganska mycket ändå. Jag åkte också som inte har åkt karuseller på många år. Vissa var mer behagliga än andra.
 
 

Mot slutet av vårt besök på tivolit spelade vi på olika hjul.
Jag har under de gånger vi varit på Grönan eller Liseberg velat vinna stora snackspåsar som alla gått och burit på.
Jag ville förstås vinna det den här gången också. På mitt andra försök, på en hel bricka med 5 nummer vann jag 1,7 kg chips! Lyckan var total!
E vann också, några små mjuka nallar som han myste med när han skulle sova i vagnen.
V spelade många gånger där man skulle kasta basketkorg i mål. Han försökte många gånger och till sist kastade P och vann den jättestora fotbollen.
 
Vi hade en mycket bra och varm dag, 30 grader och sol och jag fick vara med mina älskade syskonbarn hela dagen!
 
God morgon!
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback