DAGSTUR!

 
Igår blev det en dagstur till Örebro!
Jag, Helena, mamma och pappa åkte ner för att hälsa på farfar som ligger på sjukhus. Han var ganska trött när vi kom dit vid 13-tiden men senare när vi kom tillbaka till sjukhuset efter att ha fått i oss något att äta var han lite piggare efter lite vila.
Pappas bror och fru var också där och min kusin och hennes lilla dotter och farmor. Det var trevligt att träffa alla igen för det var ett tag sen sist.
Men i fokus var förstås min farfar och nu vet jag att han har det bra och blir väl omhändertagen av bra personal och av farmor.
Jag passade på att ta en bild på fontänen när vi letade matställe och på vägen hem var det stundvis väldigt fin himmel så jag kunde inte låta bli att fota.
 
Nu är det 4 arbetsdagar kvar innan semestern och det känns riktigt bra. Nu verkar värmen komma också så det kan inte bli bättre.
 
God kväll!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback