UTFLYKT!

Igår var vi hos Peter och Linda i Armsjön.
Snön och kylan kom äntligen till oss och bra tajming till denna dag då vi planerat utflykt.
 
Vi åkte ner och var där vid 11.15. Vi gick först på en promenad på isen och sedan gick vi upp till stugan igen för att elda i eldkorgen där vi grillade hamburgare, surrade och hade väldigt trevligt. Jag tycker allt jag äter smakar så mycket godare när jag är ute. Vi hade med oss varma drycker som vi värmde oss med.
Det var en superhärlig utflykt med härlig snö, solsken och trevligt sällskap!
 
 
Jag har längtat efter att få ta med kameran ut och fota vinterbilder. Så den tog jag också med mig. Det var riktigt härligt på isen och solen låg på så fint på snön så jag fotade en del. Dessa bilder är jag mest nöjd med.
Nu ska jag försöka passa på att ta med mig kameran ut på helgerna när det är ljust ute och fota.
 
Tack för en mycket trevlig dag säger vi:)!
 
God morgon!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback