NY VARDAGSMAT

Det är spännande varje middagstid den här veckan:)
Stefan har gjort matlistan för veckan och jag får inte veta vad det står på menyn. Det blir en överraskning varje dag.
Igår åt vi tacoköttfärs blandad med kvarg, grönsaker, tacossås och ostsås. Som tacoskal var det stora och goda salladsblad. Det kanske ser lite geggigt ut men det var en riktigt god, tacoinspirerad middag.
 
Idag serverades ugnstekta grönsaker som bestod av röd paprika, morötter, potatis och aborigin. Till detta var det lax med en god sås gjort av lättyoughurt, rom och dill.
Det var många goda smaker och allt smakade riktigt gott!
 
Jag längtar redan till i morgon för att se vad jag får till middag då:)
 
Kylan och vintern är äntligen här. Jag är glad för det!
 
God kväll!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback