MYSDAG!

Igår var det en kall och mysig dag!
Efter lunch igår åkte jag till en kompis. Jag red hennes häst när jag hade mitt hästintresse.
Vi brukar träffas och surra och fika och idag tog jag chansen att pyssla om hästen lite:) Det var så längesedan jag borstade och skötte om en häst. Det var riktigt härligt och mysigt att få klappa och rå om henne en stund.
När jag stod där och borstade kändes det som att det var igår jag gjorde det senast. Det sitter i ryggmärgen hur man gör och allt annat som hör hästskötsel till, en härlig känsla:)
Vi gick även en promenad runt en slinga. Det var lite småkyligt men ändå en riktigt härlig vinterpromenad.
När vi kom in igen fick de på sig varma och härliga täcken och vi släppte ut dom i hagen igen:)
Varma bullar och te smakade väldigt gott efter den härliga häststunden!
Stefan hämtade mig 14.45 och då åkte vi till stugan där vi åt middag med mamma och pappa och syrrans familj. Vi åt kycklinggryta med potatis. Jag lekte och myste med mina två älskade syskonbarn hela kvällen:)
Vid 19-tiden åkte vi hem till syrran och såg på finalen av Det störta äventyret.
 
Jag är mycket nöjd med min lördag.
 
God morgon!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback