HÄR KAN JAG LÄRA!

 Jultårtan var en träning!
Jag tyckte det var väldigt roligt att spritsa grädde på jultårtan jag tog med mig till syster på julafton. Men jag tror det krävs ganska mycket träning och teknik för att få det riktigt snyggt.
Jag hittade det här videoklippet på Youtube som på ett bra sätt visar hur man kan göra.
Jag kontaktade personen som har gjort klippet för att fråga om det var okej att jag använder några av hennes klipp när jag bloggar om bakning och det fick jag:)
 
Ta gärna en titt på hennes blogg:
http://enkonditorsbekännelser.se
 
Nu börjar denna julledighet att lida mot sitt slut. Vi har haft det mycket bra.
Jag har lagt fokus på att träna en hel del men även tagit det lugnt och inte haft allt för mycket för mig.

Det är skönt att börja jobba på ett sätt för att komma in en form av vardag igen.
 
God kväll!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback