BRÖDBILEN KOMMER

Igår besökte vi mamma och pappa och den här lilla gokillen!
De är barnvakt i helgen då föräldrärna är i Övik och spelar hockey med V.
Så vi åkte till mamma och pappa igår kväll och åt goda köttbullar, sås, potatis, lingon och grönsaker.
Det var full fart på den lille. Han hade med sig sopbilen som han fick av tomten:) Den kunde inte bara frakta sopor utan även kanelbullar. Han gillar verkligen sopbilen.
Vi busade massor och det har båda mina älskade syskonbarn alltid gillat att göra med mig och jag med dom förstås.
Jag har pratat med han på telefon både igår och idag. Det är alltid härligt att höra pojkarnas röst inär jag ringer till dom.
Varje gång jag är med dom är jag en stolt moster!
 
God kväll!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback