BRA START PÅ HELGEN!

Så här började jag min helg igår!
Jag satte en bulldeg på jäsning rätt så tidigt så att jag kunde göra goda kanelbullar:) Det snöade ute och termometern visade minusgrader. Därför passade det även bra med en värmande brasa.
Så doften av nygräddade bullar och en härlig brasa bidrog till en mysig start på helgen.
Bullarna blev väldigt goda.
När jag bakar så väljer jag produkter som gör bakverken goda och som ser bra ut för ögat som när jag dekorerar cupcakes och så. Jag är inte så mycket för att baka "nyttigt". Bakverk ska för mig inte vara nyttiga utan smaka och se bra ut. Jag bakar till exempel nästan alltid på riktigt smör, inga lättprodukter vill jag ha:)
 
Stefan jobbade igår och när han kom hem vid 12-tiden åt vi lunch och vi grejade lite innan det var dags att göra sig klar och åka iväg.
 
God morgon!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback