BRA HELG!

 
Det här är mina go pojkar det!
När vi var i stugan igår kväll gick E runt och bjöd på ostkrokar:) Det var viktigt att alla blev bjudna, goungen!!
V spelar och tränar hockey för fullt:) Han är duktig och gillar verkligen den sporten. Igår hade han åkt slalom i Skönviksbacken. Jag har en sportkille som jag är moster till:)
 
Idag har vi varit på Södra berget och grillat. Det är väldigt mysigt att grilla ute när det är vinter. Idag hittade en en plats med en liten stuga och i den fanns det möjlighet att elda och grilla.
Vi tittade över till grannarna på eftermiddagen för att se hur de går för dom med renoveringen. De kommer få de så fint när det är färdigt!
Vi har städat och rensat i våra garderober och städat och dammat sovrummet från golv till tak. Det var riktigt skönt att få det gjort och sängkläderna är bytta.
Så jag kommer nog sova gott ikväll med ett städat, vädrat och fint sovrum!
 
God kväll!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback